Магазин одежды

Постільна білизна

для вашого затишку

SALE -50%

В наявності більше 300 забарвлень

В наявності більше 300 забарвлень

Оплата при отриманні

Оплата при отриманні

Швидка доставка 1-3 дні

Швидка доставка 1-3 дні

Розміри

image

1.5-спальний

  • Наволочки (2шт.)

    70x70

  • Простирадло

    150x220

  • Підодіяльник

    150x220

при необхідності вшиваємо до 50*70
image

2-спальний

  • Наволочки (2шт.)

    70x70

  • Простирадло

    200x220

  • Підодіяльник

    180x220

при необхідності вшиваємо до 50*70
image

Єврокомплект

  • Наволочки (2шт.)

    70x70

  • Простирадло

    240x220

  • Підодіяльник

    200x220

при необхідності вшиваємо до 50*70
image

Сімейний

  • Наволочки (2шт.)

    70x70

  • Простирадло

    240x220

  • Підодіяльник (2шт.)

    150x220

при необхідності вшиваємо до 50*70

Чому обирають нас?

Гіпоалергенне

Гіпоалергенне

тільки натуральні тканини з 100% бавовни

Максимум комфорта

Максимум комфорта

в каталоге более 8 000 товарных позиций

Приятные ощущения

Приятные ощущения

все изделия пошиты из высококлассных натуральных материалов

Износостойкость

Износостойкость

у нас вы всегда найдете красивое и эксклюзивное постельное белье

Відгуки

Оля Ліпчук

Замовляла нещодавно комплект білизни. Низькі ціни, доброзичливі працівники, якісні тканини. Все дуже сподобалось, але найбільше порадувала швидка доставка. Я отримала своє замовлення вже на наступний день! Дякую вам

 

Олександра

Вже неодноразово користувались послугами Текстиль-Люкс. Сервіс, як і завжди, на вищому рівні а ціни щоразу приємно дивують. Якість тканин була і залишається найвищою. Молодці, продовжуйте в тому ж дусі!

Валентина Іванівна

Замовляла на цьому сайті перший раз, трохи хвилювалася, якщо чесно. Але всі сумніви відразу розвіялися, коли приїхала довгоочікувана посилочка :)) (до речі, приїхала дуже швидко, всього через 2 дня). Постільна не линяє і хороші ціни. Рекомендую!

Доставка та оплата

Шановні покупці, оплатити своє замовлення в нашому Інтернет-магазині Ви можете такими способами: - Накладений платіж Можлива оплата товарів післяплатою - Повна оплата вашого замовлення на карту Приватбанку. Доставка Наш інтернет-магазин може доставити ваше замовлення по всій території України за допомогою кур'єрських служб доставки: Нова Пошта, УкрПошта.

- Доставка Новою Поштою здійснюється в будь-яке місто України (за умови наявності представництва) протягом 1-3 днів з моменту відправлення товару. Відправки цією транспортною компанією здійснюються щодня в робочі дні інтернет-магазину. Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі його фактичної ваги, а також його габаритів (розмірів упаковки), більш детально з цією інформацією ви можете ознайомитися за посиланням: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify

- Кур'єрська (адресна) доставка можлива до дверей замовника кур'єром Нової пошти. При цьому, послуга оплачується покупцем додатково, згідно з тарифами транспортної компанії. Терміни доставки можуть змінюватися кур'єрськими службами самостійно, без повідомлення своїх клієнтів, особливо це стосується передсвяткових днів. Оплату за доставку Покупець здійснює самостійно при отриманні замовлення.

Обмін та повернення

Обмін-повернення товару належної якості Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право на повернення/обмін товару належної якості (крім товарів, які входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну відповідно до Закону про захист прав споживачів, наприклад, дитячі надувні товари). Такий обмін і повернення товару можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем (невраховуючи день отримання товару). Для оформлення такого повернення вам необхідно, не пізніше 14 днів з дати отримання замовлення у відділенні транспортної компанії, зв'язатися з менеджером за зазначеними на сайті телефонами, або через корпоративний вайбер, і повідомити про такий намір. Увага!!! Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, що не були у вжитку, за умови збереження упаковки і всіх наявних додатків (ярлики, етикетки і т.д.). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний товар не підійшов покупцеві за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією. У таких випадках, покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається. У разі повернення, гроші за товар будуть повернуті клієнту безготівковим шляхом (зараховані на банківську карту) після того, як наші співробітники заберуть товар, що повертається з транспортної компанії, і переконаються в тому, що всі вимоги до товару, який повертається, виконані. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Обмін-повернення бракованого або неякісного товару. При відправці замовлень співробітники нашої компанії обов'язково перевіряють всі позиції на наявність видимих недоліків (якщо є така можливість, не пошкодивши товарну упаковку виробу). Крім того, перед відправкою ми завжди якісно пакуємо товар в допупаковку. Покупець зобов'язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні (бій, тріщини, застрягання і т.д.) в момент отримання свого замовлення в відділенні транспортної компанії. У разі виявлення пошкоджень, Покупець обов'язково становить у відділенні кур'єрської служби акт - претензію, на підставі якої транспортна компанія і буде здійснювати відшкодування вартості пошкодженого товару (оскільки всі посилки страхуються на повну вартість замовлення). Без вказівки дати і часу оформлення такої претензії наш інтернет-магазин не братиме від вас претензій щодо механічних поломок іграшок, які швидше за все сталися з вини перевізника. Разом з цим ми не застраховані від прихованих дефектів або виробничого браку, тому ми завжди готові зробити повернення або обмін такої продукції. Для цього вам необхідно зв'язатися з менеджером за зазначеними на сайті телефонами або через корпоративний вайбер і повідомити про проблему. Також буде необхідно надати фото бракованого товару. Оплата транспортних витрат у цьому випадку наша компанія бере на себе.

Залишились питання?

Поставьте їх нашому менеджеру

Україна, Хмельницький
.